HOGYAN KÉSZÍTS ÜTŐS BEMUTATKOZÓ "RÓLUNK” OLDALT WEBOLDALADRA?


HOGYAN KÉSZÍTS ÜTŐS BEMUTATKOZÓ

Képzeld el, hogy találkozol valakivel, és be kell mutatkoznod. Azzal kezdenéd-e, hogy Jó napot, Gábor vagyok, cégemet 1999-ben alapítottam, tulajdonosai magyar magánszemélyek. Budapesten a Jókai utca 3. 3 emelet 41 szám alatt van irodánk. Ugye nem? Akkor a weboldaladon miért így teszed?

Szinte minden oldalon található egy „Rólunk” című aloldal, ahol a cég, márka vagy az illető bemutatkozik. Ezek az aloldalak fontosak, hogy bemutassák ki vagy, mi vagy, mit csinálsz, mit értél el eddig, de ennél sokkal többet is jelenthet, akár leendő üzletfeleidet is meggyőzheted velük. Persze, ha nem szúrod el már a legelején, és nem kattint tovább, megy el más oldalra, mert annyira semmilyennek találja a bemutatkozásod…. Nézzük meg tehát, hogyan kell ütős bemutatkozó oldalt készíteni weboldaladra!

A siker bizonyított

A bemutatkozó oldal nagyon hatásos vevőcsalogató lehet, hogyha tartalmazza azokat az információkat, amelyekkel célcsoportodat megcélozhatod és hathatsz rájuk. Van egy recept, amely nagyvonalakban útbaigazít, hogyan is tudod csábítóvá alakítani az aloldalad.

Rejts el egy bizonyos üzenetet ezen az oldalon, ami bemutatja céged legmegfogóbb tulajdonságait. Mutasd be, hogy mennyire uralod szakterületed, milyen termékeket és szolgáltatásokat kínálsz és ezeket kinek, kiknek kínálod.

A cég bemutatásával nem csak céged kiemelkedő tulajdonságait mutathatod be, de nagyjából szervezeti felépítését, a munkaköröket, ki és mióta működteti azt, célját és üzenetét is. Mutasd meg, hogy céged egy valós, működő cég, amit valós emberek működtetnek. Mutasd be dolgozóidat akár egy-egy fotóval és rövid leírással, ami további bizalmat fog kiépíteni az olvasóban és ez különböztethet meg egy „lelketlen nagyvállalatot” egy ember- és ügyfélközpontú KKV-tól. Nem kell túlbonyolítani a filozofálgatást, de rengeteg cég mögött áll egy mottó, aminek szellemében bemutathatjuk a cég küldetését – jól megfogalmazva könnyen tudnak majd vele azonosulni a leendő ügyfelek, ami sosem hátrány.

Marketing szövegek a “Rólunk” oldalon

A cég profiljának bemutatásánál térj ki a szolgáltatásokra, de különösen az olyan pontokat emeld ki, ami nálad egyedülálló vagy a legjobbnak számítasz benne. Lehet, hogy ez lesz az a pont, ahol meggyőzöd az ügyfelet, hiszen az exkluzivitás felkelti a látogató érdeklődését, szimpátiát ébreszt benne, mivel azt a szolgáltatást máshol nem fogja megtalálni, csak nála.

A Rólunk oldaladon nyugodtan hozz létre egy hírlevél részleget is. Ajánld fel a lehetőséget látogatóidnak, hogy feliratkozzanak a hírlevélre így további, friss információkat szerezhetnek cégedről. Ehhez persze szükséges, hogy az előzőekben felkeltsd figyelmüket, de ha ott már sikerült, garantált a siker és a feliratkozók szerzése. Ha van személyes vagy céges blogod, azt is érdemes itt feltűntetni, hogy több látogatót szerezz, amin céged egy más oldalát mutathatod be. Ez a blog egy kicsit személyesebb hangvételt is megüthet, ami további bizalomépítő tulajdonság.

A legjobb ’Rólunk’ oldal nem egyszerű, monoton, már-már robotszerű bemutatkozó aloldal, hanem kreatív lehetőség az ügyfél meggyőzésére és a cég bemutatása saját szemszögedből. Érdemes valóban személyes hangnemben megírni, nem úgy, mint egy Facebook névjegyet, ahol egyszerű információkat tüntet fel az ember. Minden emberben ott van a kíváncsiság, a felfedezés iránti vágy, amely igényt különleges bemutatkozásoddal ki tudsz elégíteni. Sokan nem is ismerik, hogyan működik egy-egy cég, csak a terméket, szolgáltatást keresik, ezért lehet, hogy sokakat győzöl meg a bemutatkozással.

 



KORÁBBI BEJEGYZÉSEK


Hasznos tanácsok Webáruház indítás előtt


Elavult, régi weboldalad van?


Fontos tájékoztatás


A webáruház indítás buktatói I. rész


Eljött a változás ideje a lassú weboldalak végleg lamaradnak


Weboldal készítés már 79.000 Ft-tól


Weboldal, weblap, honlap ? Mi a különbség?


Milyen domain név kell egy vállalkozásnak? .hu, .com vagy .eu?


Te tudod mák kik lesznek jövőre a vevőid?


Miért szükséges egy weboldalt frissíteni


Mielőtt weboldalt indítana...


Öt tévhit a weboldallal kapcsolatban


Milyen a jó domain név?


Mik azok a keresőmotorok és miért fontosak weboldalunk szempontjából


Mire is van szüksége egy induló vállalkozásnak?


HOGYAN KÉSZÍTS ÜTŐS BEMUTATKOZÓ "RÓLUNK” OLDALT WEBOLDALADRA?


Így mehet tönkre egy vállalkozás. Vigyázzon Önnel nehogy megtörténjen!


OSZD MEG MÁSOKKAL IS!